myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2007.09.18. 09:20 sterretje

szembesítés

lovak sétálnak a zöld gyepen, középen kis tó híddal, színes virágok kavalkádja a tökéletesen tisztán tartott aszfalt mentén. szép nagy autók, finom kaják, jó illat. kemény munka áll mindezek mögött, a szüleim évi 365 napból 365-öt dolgoznak végig. egy élet.

szökés hollandiából, fázás németországban, éhezés angliában, ösztöndíj olaszországban. csodás tájak, érdekes emberek, sok tapasztalat, nyelvek kavalkádja. megtérés jézus krisztushoz, sok könny, még több nevetés. mindenből tanultam, minden a javamra vált. egy másik élet.

tegnap bekövetkezett, amitől mindig is tartottam: szüleim meglátogattak a csöviszállón. kicsit eltévedtek, mert a 10. kerület bánya u. helyett a 21.-be mentek. hívtak is, hogy itt állunk valami szép épület előtt. mondom, akkor nem a bánya utcában vagytok, az száz. nagy nehezen megérkeztek végül. életük első csöviszállója. pontosítok: a hajléktalanszállóra el sem jutottak azalatt a három perc alatt, amíg itt voltak. lekezeltek a főnökömmel, a kolléganőmmel, körülnéztek, és már búcsúzkodtak is.

hát, kislányom, felesleges volt ennyit tanulni. innen hova lehet jutni? mikor kerülsz vissza a rendes helyedre? nem merném a kilincset sem megfogni, ki tudja, milyen betegséget kap el az ember. húzzunk innen, és húzzál innen te is.

mondtam volna, hogy isten engem nem arra hívott el, hogy... vagy, hogy egy emberi köszönöm sokszor többet ér 50 ezer forintnál... hogy két telefonba kerül, és monitort, kaját, ajándékcsomagot kap az, aki múgy nem tudná megvenni... hogy majd én eldöntöm, meddig bírom még itt... hogy biztos isten tökéletes tervének a része ez... hogy
már megszoktam... de nem mondtam semmit. tény, hogy így még nehezebb tűrni. aztán ez jutott eszembe:
kolossé 1:10-11 "járjatok méltóan az úrhoz, teljes tetszésére, minden jó cselekedettel gyümölcsöt teremvén és nevekedvén az isten megismerésében; minden erővel megerősíttetvén az ő dicsőségének hatalma szerint minden kitartásra és hosszútűrésre örömmel"

minden nézőpont kérdése.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr20169097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása