myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2008.02.09. 22:19 sterretje

back 2 school

ma elkezdődött a második szemeszter. ez azt jelenti, hogy meg vagyok mentve szellemileg. :) a péntek-szombati tanítás alatt ugyanis általában annyi energiát szedek össze, amennyi elég a következő két hét átvészelésére a csövin, meg úgy egyáltalán.
a suliban töltött órákat most az tette még szebbé, hogy édes drágámék épp a teológia melletti szállodát építik-szépítik. így egy-egy szünet alkalmával csak kiszaladtam az utcára, édes drágám lejött egy lépcsőn, elmentünk együtt boltba, beszélgettünk pár percet. az egész napom szuper volt.
este hazamentem, és folytattam az esküvői meghívó tervezését. meghívónkat egy cd-n fogjuk átadni, melynek felületén egy fotó (ld. balra), neveink, és a nagy nap dátuma és helyszíne lesz feltüntetve. a cd-n lesznek képek az imaházról és a kastélyról, valamint egy kisfilm rólunk. na, éjjel ezt a filmet kreáltam meg, egy musicalből vettem hozzá dalt, és minden bolondos képet előszedtem, ami csak rólunk készült az elmúlt kilenc hónapban.
engem az esküvői készülődésben csak ezek az apró motívumok érdekelnek, alapjában véve egy felesleges hercehurcának tekintem. dekupázsolom az egyszerű gyertyákat, filmet vágok, gyűrűt tervezek, bizonyságtételeken agyalok, dicsőítő zenéket dúdolok, és lelkileg épülök. nekem ezt jelenti a menyegzői előkészület. például barátkozom azokkal a jellemvonásokkal, amelyeket magamévá kellene tennem a következő években, amelyek egy derék asszonyt jellemeznek a biblia szerint:
 
példabeszédek 31:10-30
 
derék asszonyt kicsoda találhat? mert ennek ára sokkal felülhaladja az igazgyöngyöket.
bízik ahhoz az ő férjének lelke, és annak marhája el nem fogy.
jóval illeti őt és nem gonosszal, az ő életének minden napjaiban.
keres gyapjat vagy lent, és megkészíti azokat kezeivel kedvvel.
hasonló a kereskedő hajókhoz, nagy messziről behozza az ő eledelét.
felkel még éjjel, eledelt ád az ő házának, és rendel ételt az ő szolgálóleányinak.
gondolkodik mező felől, és megveszi azt; az ő kezeinek munkájából szőlőt plántál.
az ő derekát felövezi erővel, és megerősíti karjait.
látja, hogy hasznos az ő munkálkodása; éjjel sem alszik el az ő világa.
kezeit veti a fonókerékre, és kezeivel fogja az orsót.
markát megnyitja a szegénynek, és kezeit nyújtja a szűkölködőnek.
nem félti az ő házanépét a hótól; mert egész házanépe karmazsinba öltözött.
szőnyegeket csinál magának; patyolat és bíbor az ő öltözete.
ismerik az ő férjét a kapukban, mikor ül a tartománynak véneivel.
gyolcsot sző, és eladja; és övet, melyet ád a kereskedőnek.
erő és ékesség az ő ruhája; és nevet a következő napnak.
az ő száját bölcsen nyitja meg, és kedves tanítás van nyelvén.
vigyáz a házanépe dolgára, és restségnek étkét nem eszi.
felkelnek az ő fiai, és boldognak mondják őt; az ő férje, és dicséri őt:
sok leány munkálkodott serénységgel; de te meghaladod mindazokat!
csalárd a kedvesség, és hiábavaló a szépség;
amely asszony féli az urat, az szerez dicséretet magának!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr1332965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása