myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2008.01.14. 23:51 sterretje

jezus is de weg

a bányában mostanában egy holland rendőrről készült filmet fordítok, hogy aztán leszinkronizálva kiadják dvd-n. nem semmi a zsernyák. keni-vágja a drogos témát, engem megfog a drog-szleng, de még inkább a szellemi nyomor. amikor nem szép a valóság, akkor jön valaki, és úgy teszi azt szebbé, hogy közben elpusztítja magát. ledöbbenek.
 
a holland boltok roskadásig vannak színes, szagos, divatos, ötletes, elképesztő tárgyakkal, amely mind a drogozáshoz kellenek. sima feladatnak tűnt a film lefordítása, mégis: elrontotta a mai napomat. nem azért, mert nem tudok rajtuk segíteni, hisz ez evidens. hanem, hogy eszembe jut, mennyi gúnyt, megaláztatást kaptam megtérésem óta, és, hogy mennyire nem tartottam ezt jogosnak. mert hogy, ért a vád, "én az istenbe vagyok szerelmes, és, hogy a világ megvezet, naiv vagyok, csak az nem csap be, aki nem akar, stb."
 
de rossz-e ez, kérdem én. nemde inkább a gyülekezetbe igyekezzek vasárnap, mint hogy a szüleimet kiraboljam, és drogot vegyek? inkább olvassak bibliát esténként, mint késeljek az utcán, vagy tévedek? régen volt egy ilyen mondásom: aki nem rossz, az jó. vagyis: akiben nem dúl rosszindulat, pusztító düh, az már végül is jó ember. ezt azóta mondjuk felülírtam, de azért igaz: nem kellene gúnyolni valakit a hitéért, örüljünk, hogy nem árt vele a társadalomnak. (hehe, éljen a naivság...)
 
most este van, pontosabban éjjel, és én a szombati egyháztörténet vizsgámra készülök. közben holland nyelvű dicsőítő zenét hallgatok. kompenzálásképp. hehe.
 
lassan tipli aludni. jó éjt. slaap lekker. :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr2297784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása