myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2007.10.16. 09:31 sterretje

engedjétek hozzám a gyermekeket...


2 krónikák 7:14 "és megalázza magát az én népem, amely nevemről neveztetik, s könyörög és keresi az én arcomat, és felhagy az ő bűnös életmódjával: én is meghallgatom őket a mennyből, megbocsátom bűneiket, és megszabadítom földjüket."

lukács 18:16 "engedjétek, hogy a kis gyermekek én hozzám jöjjenek, és ne tiltsátok el őket;

mert iyeneké az istennek országa."

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr11197778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dancerob · http://www.4soul.blog.hu 2007.10.16. 11:01:57

Szia. Bocs, csak azért szólok hozzá, mert gyermekekről szól. A blogom is gyerekekről, hiperaktív gyerekekről. Kérlek, nézd meg és ajánld másoknak is. Ne haragud, hogy ilyennel zavarlak. Köszi.
süti beállítások módosítása