myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2007.10.11. 08:26 sterretje

cogito, ergo sum

gondolkodnál hangosan?- szoktam együttkajálás előtt kérdezni édes drágámat. ez azt jelenti nálam, hogy: imádkoznál-e, hálát mondanál-e az ételért.

erre tegnap azt mondja: "persze. gondolkodom, tehát vagyok." az, hogy imádkozik, jelzi, hogy él, létezik, és istené egészen.

egy másik jófej egyszer azt mondta: minden emberben van egy isten-alakú űr. mindenki megpróbálja betölteni valamivel: pénzzel, nőkkel, férfiakkal, sporttal, munkával. de mindegyiknek csalódás a vége: mert ezt az űrt csak isten töltheti be rés nélkül, teljesen. lehet csalódni az emberekben, a főnökben, a pénzhajhászatban, a jógában, a könyvekben, a papokban, de isten csalhatatlan és hű, és ezt én azóta tapasztalom, hogy megtértem, és életem száznyolcvan fokos fordulatot vett. jesus rules. ő uralkodik felettem.

jelenések könyve 1:8 "én vagyok az alfa és az omega, kezdet és vég, ezt mondja az úr, aki van és aki vala és aki eljövendõ,

a mindenható."

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr74193042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása