myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2007.10.09. 09:03 sterretje

akinek nem forog a gyomra

a bányában engem is elért a nagy kérdés: télen vállalom-e a megkereső szolgálatot. aki nem tudná: ez azt jelenti, hogy mély minuszokban megyek-e ki földön fekvő (büdös, tetves, behugyozott) hajléktalanokhoz begyűjteni őket. nemet mondtam (és ezért mennyiszer meghallgattam, hogy rossz keresztény vagyok- persze, keresztényektől hallgattam meg, akik öltöny-nyakkendőben dolgoznak egy illatos irodában).

a döntésem meghozatalában az is szerepet játszott, hogy egy kedves kollégám mesélt egy pár sztorit az utcáról. a keletinél például van egy nő, aki mindig sík részeg, és egy ezresért bármit megcsinál, védekezés nélkül. egyszer már ő is méltatlankodott egy kicsit, mert "ez a csávó má olyan koszos vót, hogy még a f...a is túrós vót, de azé megcsináltam neki". na, ez a lényeg.

a bibliaolvasásban sokat segítenek viszont az ilyen történetek. máshogy olvasom azt a sztorit, amikor jézus leült az "ilyen" emberekkel enni. (milyen szag, milyen szellemiség és milyen betegségek terjedhettek ott, anyám). megelevenedtek ezek a versek is:

és íme a városban egy asszony aki bűnös vala, mikor megtudta, hogy ő (jézus) a farizeus házában leült enni, hoza egy alabástrom szelencze drága kenetet. és megállván hátul az ő lábainál sírva, könnyeivel kezdé öntözni az ő lábait, és fejének hajával törlé meg, és csókolgatá az ő lábait, és megkené drága kenettel. mikor pedig ezt látta a farizeus, a ki őt meghívta, monda magában: ez, ha próféta volna, tudná ki és miféle asszony az, a ki őt illeti: hogy bűnös.

jézus az asszonyhoz fordulván, monda simonnak: látod ez asszonyt? bejövék a te házadba, az én lábaimnak vizet nem adál: ez pedig könnyeivel öntözé az én lábaimat, és fejének hajával törlé meg. engem meg nem csókolál: ez pedig az időtől fogva, hogy bejöttem, nem szűnt meg az én lábaimat csókolgatni. olajjal az én fejemet meg nem kented: ez pedig drága kenettel kené meg az én lábaimat. minekokáért mondom néked: néki sok bűne bocsáttatott meg; mert igen szeretett; a kinek pedig kevés bocsáttatik meg, kevésbé szeret.

és monda annak: megbocsáttattak néked a te bűneid.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr64190946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása