myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2007.09.24. 11:18 sterretje

utolsó hangos dal

valami még eszembe jutott a titanic kiállítás kapcsán. amikor az emberek gőgösen "isten sem tudja elsüllyeszteni" feliratú hajójukkal elindultak, a szívük és a "bárkájuk" is meg volt már töltve kevélységgel, istenkáromlással, paráznasággal, pénzéhséggel... isten nem volt a tarsolyukban. milyen találó a mondás: "noé bárkáját laikusok építették, a titanicot profik". noéval ott volt isten, a titanic építőivel nem.

mégis, a halál torkában gazdag-szegény, hívő-hitetlen, férfi-nő ahhoz az istenhez fohászkodott, akit oly nagy szeretettel vettek semmibe. a bűn pedig nem maradt büntetlenül.

ez a dal szólt a titanic elsüllyedésekor:




hadd menjek, istenem, mindig feléd, fájdalmak útjain mindig feléd! ó, sok keresztje van, de ez az én utam, mert hozzád visz, uram, mindig feléd.

ha este száll reám, s csöndes helyen álomra hajtanám fáradt fejem: nem lesz, hol nyughatom, kő lesz a vánkosom, de álomszárnyakon szállok feléd.

szívemtől trónodig - mily szent csoda! - mennyei grádicsok fényes sora. a szent angyalsereg mind nékem integet. ó, uram, hadd megyek én is feléd!

az álom s éj után kél újra fény, új hittel a követ megáldom én. templommá szentelem, hogy fájdalmas szívem, uram, hozzád vigyem, mindig feléd!

csillagvilágokat elhagyva már, elfáradt lelkem is hazatalál. hozzád ha eljutok, lábadhoz roskadok, ott majd megnyughatom

örökre én!

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr58174992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kereso75 · http://kereses.blog.hu 2007.09.26. 12:41:40

Szeretem én is ezt az éneket!
süti beállítások módosítása