myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2007.09.03. 09:11 sterretje

adj, hogy kapj

jobb adni, mint kapni. klassz kis közmondásnak tartják az emberek, pedig -nem meglepő módon- ez is a bibliában van megírva. jézus mondta.
apostolok cselekedetei 20:35: "mert ő mondá: jobb adni, mint venni."
szombaton kijöttünk fótról biciklivel, és eljöttünk a bányába (munkahelyem találó elnevezése, mely inkább evidens, mint kreatív...). hoztunk néhány gyerekjátékot. plüssállatok, babák, építőkocka. egyik barátunk ajánlotta fel. igazán nincs már szüksége rájuk, hamarosan tölti ugyanis a harmincat. el is tüzelhette volna őket, gondolom, a pucér hajasbaba jól ég, a szőrös plüsspaciról nem is beszélve. de nem tette, inkább örömet szerzett egy ismeretlen rászoruló gyereknek. mindenkinek van valamije, amire már, ha megvizsgálja a szívét, nincs szüksége. de másnak még örömet okozhat. isten nem szereti a pocsékolást, vagy a tárgyakhoz való beteges ragaszkodást. arról nem is beszélve, hogy:
jób 1:21: "mezítelen jöttem ki az én anyámnak méhéből, és mezítelen térek oda vissza."
semmit sem viszel magaddal a sírba. sem a mercidet, sem a szobraidat, festményeidet, hawaii utazásodról készült képeket, de még a szilikoncicidet sem. ez nem azt jelenti, hogy használj egy pár cipőt életed végéig, élj remeteként, csak azt, hogy ne pazarolj, és adj, amikor csak lehetőséged van rá. nem is arra kér isten, hogy minden hajléktalannak tejelj, aki csak az utadba kerül. csak figyelj, és használj ki minden lehetőséget, amikor a kezed nem magad felé fordulhat, hanem el tőled. egy kedves mosoly, egy telefonhívás, egy beteglátogatás nem kerül még csak pénzbe sem.

kétezerötben voltam kölnben a katolikus ifjúsági világtalálkozón önkéntesként. tíz nap meló és jó programok. a találkozó végén a szervezők közölték, hogy el kell hagynunk az iskolát, amelynek padlóján addig aludtunk. a repülő azonban még csak másfél nap múlva ment, szal szállást kellett találnom, de sürgősen. 9 euróval a zsebemben esélytelennek tűnt a szitu. aztán német önkéntes társaim adtak két doboz kaját. tyű, ez elég lenne egy hétre is, gondoltam, és a dóm felé vettem az irányt. ült ott egy koldus. nekiadtam majdnem az egészet, mert nem szeretek ételt pocsékolni. annyit tartottam meg, amennyi nekem másfél napra elég volt. ekkor csörrent meg a mobilom. "nincs szállásod? koelmesse 8." így szólt az üzenet. elmentem. egy hatalmas repülőgéphangárra leltem, ahol az összes, kb. ötszáz "kitett" önkéntes helyet kapott. volt ingyen kajám, és ingyen szállásom. isten gondoskodott rólam, mert gondjaim között is eszembe jutott adni az ételemből. ekkor tapasztaltam meg igazán, hogy ha adok, akkor isten a sokszorosát rendeli ki jutalmul.

jézus mondta: jobb adni, mint kapni.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr28156145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása