myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2007.08.06. 11:36 sterretje

bokavillantás?

elég jó lábam van, gondoltam, ezt nem kellene takargatni. miniszoknyában csattogtam a gimibe. apám ugyan mondta, hogy nem kéne, de nem hallgattam rá. szerettem szépen öltözni. pontosabban most is szeretek. csak a "szép" fogalma változott.

nevezetesen akkor, amikor férfiak (komoly családapák, stb) mesélték, milyen nehéz egy buszon/villamoson nem a majdnem mezítelen női mellekre, hanem a kék dunára irányítani tekintetüket. "de hát én nem akarom, hogy vadidegenek nézzék a lábaimat..."- fordult meg a fejemben. és ekkor elém került ez:
1 korinthus 6:19,20 "avagy nem tudjátok-é, hogy a ti testetek a bennetek lakozó szent léleknek temploma, a melyet istentõl nyertetek; (...) dicsõítsétek azért az istent a ti testetekben és lelketekben, amelyek az istenéi."
isten teremtette azt a testet, amelyben lelked lakozik. csak egy van belőle, és ajándékba kaptad. istentől, akinek egykor minden megnyilvánulásunkkal el kell számolnunk. előbb csak embertársainknak (férjünknek, főnökünknek, a buszon szemtelenkedő pasiknak), aztán istennek (jajj, én nem akartam kacér lenni, jajj, nem akartam, hogy megfogják a fenekem, nem azért vettem fel minit...)

ha utcanőnek öltözöl, akkor utcanőként fognak veled bánni, és olyan srácoknak akad meg a szemük rajtad, akik nem feleséget keresnek. ha teleaggatod magad fülbevalókkal, nyakláncokkal, max. azt hiszik rólad, utcai ékszerárus vagy, de nem azt, hogy esztétikus. nem az a szép, ami túlzás, hanem az, ami észrevétlen. a szépség= harmónia. ez közhely. de igaz. a lydia című lapban olvastam ezt a tanácsot: vegyél fel olyan hosszú szoknyát, amelyben le mernél ülni a nagypapáddal szemben. ez jó! az én szoknyám térdig ér. aki pedig ezek után mégis úgy néz a lábaimra, az így járt. mindenki a saját szennyével számol el isten előtt. én megtérésem óta nem pakolom ki magam, mert nem akarok mindenkinek tetszeni. azt meg, akinek akarok, már megtaláltam.

ismerősömmel esett meg a következő. egyszer két lány és egyiknek az anyja vásárolni mentek. megpillanottak egy csipkés hálóinget. mondja az egyik lány, húú, ez de jól néz ki. megszólal az anyuka: ezt nem vehetjük meg, mert az én kislányom teológián tanul, nem való neki. mivaaan?- kérdem én. isten nem arra kért, legyél toprongyos. igénytelen. nyakig beöltözős. csak arra, hogy vigyázz magadra, testi és szellemi egészségedre. öltözz szépen, legyen stílusod, legyen benned finomság, báj. legyél . annak teremtett.

a szépség: istennel való harmónia.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr53133412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása