myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2007.08.03. 13:59 sterretje

jézus a fodrásznál

sokáig próbáltam meggyőzni a környezetemet, hogy azzal, hogy jézust válaszottam, nem ment el az eszem, nem lettem szektás, nem áldozok macskát holdtöltekor, nem adom az összes vagyonomat valami kétes csoportosulásnak. aztán úgy alakult, hogy nem nekem kellett meggyőznöm pl. édesanyámat, hogy minden oké velem, hanem egy másik hívő tette meg, tudtán kívül.

édesanyám elment fodrászhoz. ott ült egy néni, és beszélt a horoszkópokról, meg arról, hogy milyen jó, ugye, hogy a sors kiolvasható a csillagokból. a fodrászlány hallgatta, hallgatta egy ideig. majd egyszer csak megszólalt: "én nem hiszek ebben. számomra jézus krisztus az úr. benne van a sorsom, múltam, és a jövőm." a néni beszélt magának tovább, meg sem hallva a választ. mikor a néni elment, anyu került a székbe. kibukott belőle a kérdés:

-nelli, ugye, te baptista vagy?
-öö, igen, de honnan tudja ezt, gizike néni?
-mert azt mondtad, hogy jézus krsiztus az úr. a lányom is ezt szokta mondani. meg, hogy a horoszkóp hülyeség.


így alakult, hogy az édesanyám a fodrásznál döbbent rá, hogy a világ egyik fele istennek áldozta életét, a másik meg/még nem.

örvendek ennek a lánynak. nem titkolta, hanem büszkén vállalta a hitét. a fodrászüzletben. a tescoban. a könyvtárban. a kórházban. jézus krisztus az úr.
1 sámuel 16:7 "mert az ember azt nézi, a mi szeme előtt van, de az úr azt nézi, mi a szívben van."
ja. a lánynak éppen lett volna oka panaszkodni. férje 5 éve hagyta el egy világi nőért. egyedül neveli a gyerekét. reggeltől estig dolgozik, hogy eltartsa. mégsem mondja azt, nincs isten. mert van. benne él. benne is.

jesus pride. büszkeségem.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr51131475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KTamas (törölt) 2007.08.03. 16:29:21

"nem áldozok macskát holdtöltekor"

Te nem??

;)

Jó a blog, csak így tovább!
süti beállítások módosítása