myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2007.08.02. 08:51 sterretje

ami a szíveden...

mondhatnám, hogy "otthonról hoztam". vagy, hogy "mindenki ezt csinálja." esetleg, hogy "nem a szívemből jött". de a tény az tény: ocsmányul káromkodtam éveken át. istent sosem szidtam, ezzel mentegettem magam. még büszke is voltam rá, hogy úgy nyomom, mint kevesek. férfiembereket megszégyenítő módon.

aztán megtérésem után, amikor még mindig nyomattam a dolgot, valaki megmutatta nekem ezeket:

jakab 3:11  "vajon a forrás ugyan abból a nyílásból csörgedeztet-é édest és keserűt?"
máté 15:18-19 "amik pedig a szájból jőnek ki, a szívből származnak, és azok fertőztetik meg az embert. mert a szívbõl származnak a gonosz gondolatok, gyilkosságok, házasságtörések, paráznaságok, lopások, hamis tanubizonyságok, káromlások."

ledöbbentem. ha a szívem tele van jó gondolatokkal, jézussal, boldogsággal, akkor a számon miért jönnek káromlások? ugyanazon a szájon egyszer az jön, hogy "jézus az úr", aztán meg az, hogy "hjkjfdfmydjfnxmfhdsjf"? le akartam tenni a káromkodást. imáztam, hogy legyen erőm hozzá. lett.


ne feledd: ami a szádon, az a szívedben.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr61130520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zita 2007.08.02. 10:42:15

Tschüss!!!
tetszik hogy írsz és ahogy írsz ;)
süti beállítások módosítása