myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2014.03.10. 10:28 sterretje

let the sunshine in!

péntek reggeltől szombat délutánig több mint harminc órát töltöttem görcsben. enni sem tudtam lemenni, így a végén már hasogatott a fejem az éhségtől. remegett mindenem. dániel egész nap a telket rendezte, így magányomban egész nap bőgtem. pedig, azt mondták, szépen sütött a nap. én a sötét szobában, sötétségbe borult lelkem alján ebből semmit sem vettem észre. a vádlás, a csalódottság, a fájdalom és a félelem teljes győzelmet aratott felettem. este megérkezett a drága, és ebből az egészből persze képtelen voltam bármit is megosztani vele. csendben eltüntette mellőlem a papír zsebkendő-kupacot.

sajnáltam őt, végtelenül sajnáltam, hogy én vagyok a társa, és nem egy életerős, gyönyörű, szülőképes nő. (és mielőtt még megkérdeznéd, igen... gyötörtek olyan gondolatok is, hogy miért ő a társam, ő... aki "képtelen gyermeket adni nekem".)

ma reggel kivitt az állomásra, és, mintha tudta volna, hogy min őrlődöm, és, hogy pont erre van szükségem, így búcsúzott: „szia, napsugaram!”

1mózes 2:18 „és monda az úr isten: nem jó az embernek egyedül lenni; szerzek néki segítő társat, hozzá illőt.”

4 komment

Címkék: betegség fájdalom magány endometriózis


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr85852338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mammka2 2014.03.10. 11:03:03

Ó!:( Együttérzek veled....Mi asszonyok sokat szenvedünk...
Mi volt a baj?
Várom a leveledet,ha szeretnél írni.
Isten áldjon!

Judit70 · http://janos738.blogspot.com/ 2014.03.11. 06:37:25

Valami nagyon fontos dolgot tanultam nemrég Jézusról és szeretném elmondani Neked Timi! Mégpedig azt, hogy időnként, mikor ilyeneket ír róla a Biblia, hogy megrendült, meg hogy elbúsult a lelkében,(pl.: János 11,33) akkor az Ő érzékeny és együttérző szívéről beszél. Vagy a Lukács 13, 10-17-ig a 18 éve görbe asszonyról ír irgalom volt benne. És még a Joel 2-ben: 13 ...mert könyörülő és irgalmas ő; késedelmes a haragra és nagy kegyelmű, és bánkódik a gonosz miatt.
Ez a mi Istenünk Timi.
És én is nagyon dühös vagyok a Gonoszra, aki ennyi fájdalmat okoz Nektek!
süti beállítások módosítása