myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2014.01.05. 17:08 sterretje

áldáshullás

december tizenhatodikán pécsen jártam.

kollégáimmal a baptista iskolák diákjainak rajzait osztottuk szét egy idősotthonban. mindegyikünk százötven öregedő, még könnyes vagy már üres szempárba nézhetett bele. örültek a rajznak, a szavainknak.

"neki nem kell adni, vak." - szólt az egyik ápoló az asztalnál ebédelő férfihoz érve. "semmi baj, megoldjuk!" - mondtam, bár magam sem értettem, mit is akartam ezzel kifejezni. kezeim vadul túrták a több száz rajzot. fogalmam sem volt, mit keresek, de tudtam, hogy meg fogom találni. "meg is van!" - adtam át a vak embernek a rajzot. vattacsomókat ragasztott rá egy gyerek. rátettem a férfi ujjait. "látja? esik a hó!"

elmosolyodott. én meg azóta is.

2thesszalonika 1:11 „azt kérem istentől, hogy tegyen titeket méltóvá az elhívásra. azt kérem, hogy isten ereje által teljesen véghez tudjátok vinni mindazt, amit jósága meg akar tenni rajtatok keresztül — mindazt, amire a hitetek indít benneteket.”

Szólj hozzá!

Címkék: vak vakok elhívás hellókarácsony


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr615736119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása