myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2014.01.05. 17:30 sterretje

"...őket soha el nem hagyom."

hét évvel ezelőtt, megtérésem után nem sokkal kaptam "extra életfeladatomat", azaz elhívásomat istentől. a látássérültek segítését bízta rám. akkor még annyira nem körvonalazódott a dolog, hogy egy hittestvérem így imádkozott értem a gyülekezetben: "uram, nem tudom, mit tesz ez a nő a vakokért, de áldd meg benne!"

ezután találkoztam egy misszionáriussal, aki, mielőtt négyéves küldetésére indult mozambikba, azt tanácsolta, ha nem tudom, hogyan tölthetném be az elhívásomat, csak kezdjek el imádkozni a látássérültek megtéréséért. isten pedig, ha akar, használni fog benne. 

az azóta eltelt néhány évben isten meghallgatta az imámat: lettek "rám bízott" vak gyerekek, felnőttek, felnevelhettünk egy vakvezető kutyát a férjemmel, ebben az évben pedig részese lehettem a (l)átható szeretet projektnek. százhatvanhárom látássérült gyermeknek szereztünk támogatót, akik névre szóló, személyes cipősdoboz ajándékot készítettek nekik. karácsony előtt isten abban az áldásban részesített, hogy ennek a százhatvanhárom gyermeknek én adhattam át az önzetlen szeretet jelképét - egy ajándékcsomagot. aki gitárt szeretett volna, azt kapott, akinek süsü volt a kedvence, az egy hatalmas plüss sárkányt szorongathatott. életem legszebb napjai voltak ezek.

a képek magukért beszélnek:

https://plus.google.com/photos/111460457317295580343/albums/5963208243166491985?authkey=CPWilZ-ko6HO4AE

elhívási igém pedig ezeken a napokon nyert értelmet:

ézsaiás 42:16 „vezetem a vakokat olyan úton, amelyet nem ismernek, viszem őket olyan ösvényeken, ahol még nem jártak. a sötétséget előttük világossággá teszem, a göröngyös utakat elegyengetem. bizony, ezeket teszem velük, s őket soha el nem hagyom.”

Szólj hozzá!

Címkék: gyermek vak vakok elhívás hellókarácsony látássérült


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr445736149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása