myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2013.10.29. 11:11 sterretje

a keserűség gyökere

root_of_bitterness.jpgrendszeresen olvasom a napi reményt. e-mailen érkezik. ezreknek, minden reggel. mégis, sokszor olyan, mintha maga isten írta, küldte volna - csak nekem.

ma ez érkezett. (bárcsak képes lennék a mondatok elolvasásán túl meg is érteni azokat, és azok szerint cselekedni...)

mennyire komolyan akarsz meggyógyulni a megbántottságból? mennyire komolyan akarod elengedni azt? vagy továbbra is ragaszkodni akarsz hozzá, hogy egy keserű, öreg, megkeményedett emberré válj? mennyire komolyan akarsz megszabadulni ettől a fájdalomtól? belefáradtál már a dédelgetésébe? "ezerszer végigmentem ezeken a gondolatokon. minden alkalommal, amikor rágondolok, újra fájdalmat érzek. amit apám csinált. amit a testvérem csinált. amit anyám csinált. amit a férjem csinált. minden alkalommal fáj, amikor rágondolok."

a keresztnek van egyedül ereje arra, hogy megszabadítson téged a haragtól, a bánattól és a nehezteléstől. nincs más út arra, hogy el tudd engedni ezeket az erőteljes érzéseket, amik lenyomnak, kizárólag a kereszt.

jézus a keresztfán megtörte a bűn, a halál és a kötelékek hatalmát az életedben.

szeretném, ha most arra a személyre gondolnál, akinek meg kell, hogy bocsáss, arra személyre akinek a sértése a keserűség magját ültette el benned, és szeretném, ha elmondanád most ezt az imát:

"atyám, egyedül te érted, hogy mennyire megbántottak ezek az emberek. egy másodperccel sem szeretném tovább hordozni a fájdalmat. nem akarok keserű emberré válni. de szükségem van a kegyelmedre és a kereszt hatalmára, hogy el tudjam engedni a fájdalmamat és meg tudjak bocsájtani azoknak, akik megbántottak. ez a fordulópont. először is, szükségem van rá, hogy átéljem a megbocsájtásodat. ismered, ahogy én is, sokakat megbántottam, és annyira sajnálom, hogy vétkeztem. jézus, köszönöm, hogy meghaltál értem. elfogadom a kegyelmedet és a megbocsájtásodat, naponta szükségem van rá. most hozzád fordulok, és úgy döntök, hogy megbocsájtok, ahogy te is megbocsájtottál nekem. akárhányszor visszajönnek az emlékek, újra megbocsájtok, amíg a fájdalom teljesen eltűnik. gyógyítsd meg a szívemet a kegyelmeddel. jézus nevében kértelek. ámen."

Szólj hozzá!

Címkék: kegyelem elengedés megbocsátás keserűség


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr925604477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása