myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2013.10.01. 16:29 sterretje

anyós húsa

szombaton egy jótékonysági rendezvényen dolgoztunk. több ezren jöttek el a szabadtéri eseményre, mi pedig alig tízen próbáltunk egyszerre színpadmesterek, jegyeladók, elveszett-gyerek-keresők és arcfestő művészek lenni. mondanom sem kell: reggeltől estig egy percre sem ültünk le pihenni.

kérdezte is a kolléganőm, hogy hogyan, mikor és mit fogok enni. mondtam neki: „a négyórás kajám itt van nálam, de hogy egykor mi lesz? bízom a csodában.” „milyen csodában bízol te itt?” – kacagott hangosan. „nem tudom, mondjuk, megjelenik anyósom egy tál hússal meg krumplival.” – válaszoltam, de abban a pillanatban újra elkezdtek özönleni a családok, hogy jegyet vegyenek tőlünk.

fél egy után nyolc perccel aztán hátranéztem, és a tömegben megpillantottam felém közeledő anyóskámat. (úgy volt, hogy este jönnek értem, nem számítottam érkezésükre). elmeséltem neki a délelőtti sztorit, mire elkeseredetten válaszolta: „de én nem hoztam ennivalót, timike.” majd hirtelen megfordult, eltűnt, és hamarosan egy adag rántott húst meg krumplit hozott valahonnan a hatalmas park egyik büféjéből. egy órakor étel volt előttem.

szeretem isten meglepetés-csodáit. :)

máté 6:31-32 „ne aggódjatok, és ne kérdezzétek: »mit fogunk enni, és mit fogunk inni?« (…) mennyei atyátok jól tudja, hogy mindezekre szükségetek van.”

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr675545536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása