myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2013.08.23. 11:22 sterretje

hurrá, (gyógyfürdőben) nyaralunk!

pregnant_water.jpgjövő héten nyaralni megyünk. egyszerűen hangzik (és talán az is), valójában azonban egy nagy bizonyság isten gondviselő szeretetéről.

az inzulinrezisztencia diétámat nemrég kiegészítettem a mátrai füves ember, gyuri bácsi teáival, és azt is elhatároztam, hogy elmegyek egy meddőségi gyógyfürdő-kezelésre. hazánkban ugyanis több helyen fakad fel a földből a női szervezetre gyógyítóan ható víz:

„a meszes víz erősen gyulladáscsökkentő, krónikus nőgyógyászati panaszok esetén javasolják. enyhén vizelethajtó hatású, így előnyös lehet vesekő, vesehomok kezelésében is.  budai fürdőinkben, bükkfürdőn, esztergomban, kékkúton, mohácson mártózhatsz meg benne.

a jódos-brómos vizet nátriumtartalma miatt ajánlják a női szervek panaszaira, elsősorban menstruációs zavarokra. emellett emésztőrendszeri problémákra is javasolt. fontos tudni azonban, hogy akut gyulladások esetén nem alkalmazható! itt találod: cegléd,karcag, eger, kecskemét, kiskőrös, hajdúszoboszló.

a kénes vizet külsőleg és belsőleg egyaránt alkalmazzák, fogyasztása székrekedés és aranyéresetén segít, természetes fájdalomcsillapító.  fürdőként való alkalmazását reumás- bőr- és nőgyógyászati betegségek esetén ajánlják. csobbanj a budai fürdőkben, balfon, harkányban, mezőkövesden vagy hévízen!

a kloridos víz női szervek panaszait, gyulladásait enyhíti. sárvár mellett debrecenben, parádon, egerben, hajdúszoboszlón találod.”

(forrás: http://endoblog.hu/endometriozis-blog/gyogyito-vizeink)

két gyógyfürdő kórházat is "kinéztem magamnak", akiket sok-sok próbálkozás után el is értem. kiderült, hogy nem lehet csak úgy egyszerűen elmenni hozzájuk gyógyulni… beutaló kell. de nem is akármilyen: reumatológiai vagy ortopédiai. aztán, ha ezt elküldöm, egy bizottság elé visznek, amely dönt arról, hogy fogadnak-e. ha igen, várólistára kerülök, és majd egyszer szólnak, hogy mikor feküdhetek be hozzájuk… három hétre. mert hogy kevesebbre nem lehet, pontosabban szerintük nem érdemes. ha ez így nekem nem okés, akkor mehetek fizetős ellátásra is, de az kétszázezer forint. hát, nem. jegeltem a témát, és a férjem kérésére más uticél, szálláslehetőség után néztem.

a szállodakuponok oldalára érve megdöbbentem: éppen a vágyott helyre, harkányba kínáltak egy meglepően olcsó ott-tartózkodást. a hotel címe ismerős volt… ugyanaz, mint a gyógyfürdőé! kiderült, hogy a szállás és a fürdő között mindössze tíz méter van! rögtön írtam a hotelnek, amely vissza is jelzett, hogy van hely számunkra azon a héten, amelyre korábban már kivettük a szabadságunkat. így, ugyan nem orvosi ellenőrzés mellett, és nem három hétre, de egy pár napra elmehetek, és megmártózhatok a meddőségi problémákat orvosló gyógyvízben.

szeretem meglátni isten csodás cselekedeteit a mindennapokban. például egy ideje gyönyörködöm abban, hogy egészségünk érdekében, jó előre számtalan gyógyító füvet meg vizet teremtett… (köszönöm, gyógyítóm!) és, hogy mennyire gondoskodó akár csak egy nyaralással kapcsolatban is!

ézsaiás 44:3 „vizet öntök a szomjúhozóra, és folyóvizeket a szárazra; kiöntöm lelkemet a te magodra, és áldásomat a te csemetéidre.”

Szólj hozzá!

Címkék: gyermek baba víz


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr95472422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása