myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2013.05.23. 11:19 sterretje

ma ez bátorít

zsoltárok 41:4-12 "örökkévaló, kegyelmezz nekem, gyógyítsd meg lelkemet! (...) ha meglátogat valaki, csak üres szavakkal vigasztal (...). akik gyűlölnek, összesúgnak mögöttem, rosszat gondolnak rólam: „biztosan vétkezett, azért beteg, gyógyíthatatlan, fel se kel többé!” (...) csak te légy jóindulattal hozzám, örökkévaló! segíts, hogy felkeljek (...) ne engedd, hogy ártsanak nekem! ebből látom, hogy szeretsz, és nem te küldted őket ellenem. mivel ártatlan vagyok,

megtartasz, és jelenlétedben lakhatok örökké."

Szólj hozzá!

Címkék: isten jézus biblia baba


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr795314248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása