myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2013.05.03. 12:44 sterretje

árnyék

camels.jpgnapok óta foglalkoztat egy bibliavers, melyet a százhuszonegyedik zsoltárban olvastam. az úr a te árnyékod. ez a kezdetben érthetetlen, valójában azonban fantasztikus kép óráról órára bontakozik ki előttem, amint gondolkodom rajta.

isten a mi árnyékunk. árnyék mindig van, kivéve, ha teljes a sötétség. ugyanígy biztosra vehetjük, hogy isten mindenütt ott van, kivéve a teljes szellemi sötétséget, vagyis a bűnt, amellyel ő nem közösködik. ő nem sugall gyilkosságot, házasságtörést, bántalmazást, nincs ott azokban a tettekben, idegen az ő jellemétől. („szent, ártatlan, szeplőtelen, a bűnösöktől elválasztott, a ki az egeknél magasságosabb lőn” zsidók 7:26)

naplementekor megnyúlnak az árnyak, hosszan magunk előtt látjuk, míg verőfényes délidőben alig látszanak. ugyanígy, amikor sötét időszak közeledik, nyomasztanak a gondok, úgy érezzük, nagyobb szükségünk van az úrra – ő pedig ott is jár, messze-messze, előttünk… míg, amikor boldog, derűs az életünk, hajlamosak vagyunk megfeledkezni róla. mégis, akkor is, isten kicsiny árnyékként kísér.

az árnyék hozzánk tartozik, nem tudjuk magunkról leválasztani. isten is hozzánk tartozik, nem tudjuk magunkról leválasztani, hiába akarják ezt oly sokan. a helyzet az, hogy „benne élünk, mozgunk, és vagyunk.” (apostolok cselekedetei 17:28)

zsoltárok 121:5 „az úr a te őriződ, az úr a te árnyékod a te jobbkezed felől.”

1 komment

Címkék: isten jézus biblia


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr655263760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mammka2 2013.05.03. 16:39:52

Még nem figyeltem fel erre így.....Ahogy a képet néztem,amit feltettél, rögtön megvilágosodott: ahol Jézus élt,ott bizony sokszor nagyon forróság volt és ahogy én is szeretem az árnyékot,a diófa árnyékát nyáron,azoknak az embereknek is létfontosságú volt.Mint ahogy Jónás történetében.....
Köszönöm!
süti beállítások módosítása