myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2013.04.17. 18:28 sterretje

az inzulinrezisztensek imája

darkest.JPGreggelente, ha nem kell állnom a vonaton, bibliát olvasok. mondhatni, a zsoltárok és a kávé hangol jókedvre. a mai olvasmányom különösképpen felüdített. megtaláltam ugyanis az inzulinrezisztensek imáját. fél évvel a diéta megkezdése után, egy lónak is elég gyógyszerrel a hasamban, minusz öt és fél kilósan, még mindig gyermektelenül... ez a rövid kis rész tökéletesen leírja jelenlegi állapotomat:

zsoltárok 109:22-27 "mint nyomorult koldus, olyan vagyok, szívem is összetört! mint a megnyúlt árnyék este, úgy járok-kelek, s úgy tűnök el. térdeim remegnek a szomjúságtól, testem is egyre soványabb. kigúnyolnak, akik csak látnak, fejüket csóválják, ha rám néznek. segíts meg, örökkévaló, istenem, szabadíts meg hűséges szereteteddel! hadd lássa mindenki, hogy te mentettél meg, hadd tudják meg, hogy hatalmad segített!"

Szólj hozzá!

Címkék: ima ir zsoltárok inzulinrezisztencia


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr575231840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása