myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2012.09.19. 10:28 sterretje

hat éve történt...

baptism_6years_1348043136.jpg_1024x1024

...hogy bemerítkeztem angliában. hat éve tudom, hogy jézus szeret, meghalt értem, és, hogy örök életem van. hat éve - minden probléma ellenére - béke van az életemben. olyan mély, elvehetetlen, emberi értelmet felülmúló. hála neked, jézus!

1 komment

Címkék: anglia luton bemerítkezés bamarítkezés hat év


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr524787602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása