myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2012.03.12. 11:53 sterretje

szerelmes hétfőt!

ma reggel a következő szerelmes levelet kaptam édes drágámtól e-mailben: „szeretlek”, csatolva pedig egy, a műhelyben aznap talált léc fotója: rajta egy szív alakú fagörccsel. felhívtam a férjemet, és megkérdeztem, vajon a kollégái is lefotózták-e a szívet, és elküldték-e a feleségeiknek. „nem, csak én!” – hangzott kedves válasza. az a fagörcs csak és kizárólag az én szerelmes levelem volt, munkája közben rám gondoló kedvesemtől. sőt, több is ennél.

tudom , hogy ezt a fadarabot isten alkotta meg, a szív alakú görcsével együtt. ma reggel már sok asztalos elment mellette, lehet, hogy felületesen meg is jegyezte valamelyikük, hogy milyen érdekes jelenség ez… mégsem dobbant rá a szívük. aztán eljutott hozzám is, akinek viszont bearanyozza a napját, akinek valóban szívébe markoló az élmény. isten mindig megtalálja a szívünkhöz vezető utat az ő legkedvesebb, leghumorosabb, vagy legtöbbet mondó eszközével. és ami a legérdekesebb, hogy mindenkinek mást és mást talál ki, hogy üzenetét, bátorítását átadja, szeretetét kifejezze. szeretem az urat.

zsoltárok 97: 1,4-6 „uralkodik az úr! vigadjon a föld, örüljön a sok sziget! (…) villámai bevilágítják a földkerekséget, látja ezt a föld, és megremeg. viaszként olvadnak meg a hegyek az úr előtt, az egész föld ura előtt. az egek hirdetik igazságát, minden nép látja dicsőségét.”

róma 1:20 „ami (…) nem látható belőle: az ő örök hatalma és istensége, az a világ teremtésétől fogva alkotásainak értelmes vizsgálata révén meglátható.

Szólj hozzá!

Címkék: levél szerelmes fagörcs


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr674311582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása