myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2011.03.25. 08:57 sterretje

jézussal a masszőrnél

jóhiszeműségem okán sokszor olyan csapdába gyalogolok, ahonnan nincsen rögtön visszaút. így „kényszerűségből” sok olyan dolgot is megtapasztalok, amit magamtól nem tettem volna meg. most például egy kupont felhasználva elmentem nyirokmasszázsra. alapból a masszíroztatással szerintem nincsen baj, annak eredetileg semmiféle szellemi vonzata nincs (ismerek keresztény masszőrt is, meg buddhistát is láttam már). a lényeg, hogy a fáradt, merev izmokat vagy lassabb működésű nyirokrendszert megdögönyözik, és az ember felfrissülve tér haza.

na, gondoltam, ez lesz velem is, és ellátogattam egy csendes, igényes szalonba egy dögönyre. beléptem. tisztaság és nyugalom. aztán körülnéztem. az előszobában mandalák, befordulós relax-zene… gondoltam, na, most kellene megpattanni innen… de aztán az is eszembe jutott, hogy nekem védelmezőm és szabadítóm az úr jézus, és nem hatnak rám ezek a szellemi másságok. aztán a néni kiterített egy asztalra, és kezelésbe vett, teljesen profi módon préselve ki a szusszt is belőlem. nem is lett volna ezzel gond, de elkezdte magyarázni, hogy az „előző életünkben” felhalmozódott „szellemi trutyit” nekünk kell hordoznunk, és ettől meg kell szabadulnunk, hogy jelen életünkben ne legyünk betegek és lelki nyomorultak.

úgy döntöttem, nem szólalok meg, de magamban elmorfondíroztam a dolgon. ha valami olyan szellemi dolgot hallok, amelyet azelőtt még soha, vagy amellyel nem értek egyet, mindig megmérem a biblia istenének mérlegén. vagyis megpróbálom belepréselni isten logikus gondolatmenetébe az újonnan hallottakat. általában azonban ezek a tanok nem állnak meg isten mérlegén.

isten azt tanítja, hogy nincs másik életünk. előzőleg nem voltunk hangyák vagy királyok, nem ültünk börtönben és nem öltek meg bennünket. isten szerint egy megismételhetetlen, általa pontosan megtervezett és megteremtett lények vagyunk, akik nem voltunk előtte, és fizikai valónk a jelen életünk után nem lesz itt a földön már sosem.

zsoltárok 139: 14-16 „magasztallak, hogy csodálatosan megkülönböztettél. csodálatosak a te cselekedeteid! és jól tudja ezt az én lelkem. nem volt elrejtve előtted az én csontom, mikor titokban formáltattam és idomíttattam, mintegy a föld mélyében. látták szemeid az én alaktalan testemet, és könyvedben ezek mind be voltak írva: a napok is, a melyeken formáltatni fognak; holott egy sem volt még meg közülök.”

isten nem rejtette el tanításait senki elől, vagyis nem teszi meg, hogy minden embert titokban szenvedtet, nem hagyva, hogy rájöjjenek “előző életük trutyijára”. beszél ugyan arról, hogy felmenőink vétke (gyilkosság, paráznaság, rablás, istenkáromlás, jóslás) kihat az életünkre, és átkot vonz maga után, de azt is megmondja, hogy ezekért a vétkekért nekünk nem kell szenvednünk többé. nem kell magunkra vennünk és viselnünk, mint ahogy egyes tanítások velünk azt el akarják hitetni.

nem. mi nem vagyunk arra képesek, hogy a régmúlt titkait, bűneit és átkait magunkon hordozzuk. ha ezt rank terhelné isten, azonnal meghalnánk. van azonban valaki, aki elvállalta, hogy lejön a folder, és isten ráterhelheti a múlt, a jelen és a jövő embereinek “trutyiját”. tudta, hogy ebbe bele fog halni. (gondolj csak bele, egyetlen pedofil vagy sorozatgyilkos tette is milyen szörnyű teher, még akár csak hallani is róla, nem hogy az összes bűn terhe, amelyet tényleg elképesztő lehet elviselni). ez a személy jézus volt. ő mondta, hogy felveszi az összes terhet, és el is viszi magával a halálba. azt is mondta, hogy aki hisz benne, annak szintén elveszi minden múltbéli bűnét, és hitéért örök életet kap tőle cserébe.

a biblia azt mondja jézusról, hogy

róma 10:13 “minden, a ki segítségül hívja az úr nevét, megtartatik.”

zakariás 9:9 “igaz és szabadító ő”

apostolok cselekedetei 4:12 “és nincsen senkiben másban idvesség: mert nem is adatott emberek között az ég alatt más név, mely által kellene nékünk megtartatnunk.”

közel öt éve találkoztam jézussal. megmutatta nekem, hogy már csak én egyedül, ebben a negyed században mennyi olyan vétket követtem el, amelyért neki meg kellett halnia. ledöbbentem, és sokkot kaptam a ténytől, hogy megöltem jézust. ő azonban azt mondta, nyugodjak meg, ő legyőzte a halált, és feltámadott, jelenleg pedig ott van a mennyben, istennel. és most már, hogy hiszek benne és elfogadtam az ő helyettem elszenvedett halálát, én is fel fogok támadni, és a mennybe megyek. ekkor nyugodott meg addigi zaklatott életem, lelkem.

szívesen elmondtam volna ezt a masszőr néninek is, de úgy gondolom, nem sok haszna lett volna. két, saját hitében erős ember nem tudja meggyőzni egymást egy ilyen találkozás alkalmával. egyedül csak jézus tud meggyőzni embereket, szellemben. az üdvösség, a bűnbocsánat nem emberi meccs.

1jános 1:9 “ha megvalljuk bűneinket, hű és igaz, hogy megbocsássa bűneinket és megtisztítson minket minden hamisságtól.”

jános 3:36 “aki hisz a fiúban, örök élete van”

1 komment

Címkék: jézus masszőr


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr402770060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kockati 2011.03.28. 09:39:16

Hello! Én kétszer voltam svédmasszázson, és fizikailag nagyon felfrissített. A masszőrnő is normális volt és végig a munkájáról beszélt. Látszott rajta, hogy szereti csinálni. Bízom Istenben, hogy lesznek és maradnak még ilyen masszőrök is..
süti beállítások módosítása