myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2010.09.10. 08:45 sterretje

négy év

ma vagyok négy éves. :) kétezerhat szeptember tizedikén merítkeztem be angliában, és pecsételtem meg frissen kialakult szerelmemet jézussal. a lelkemben született döntést (hogy megpróbálom őt követni) egy engedelmességi cselekedet követte: a világnak is megvallottam, hogy én már az övé vagyok.

az elmúlt négy évben ért engem jó is, rossz is, meglepetés is, csalódás is. de ami a lényeg: sosem éreztem magam egyedül, úgy, mint életem első harmadában, amelyet nélküle töltöttem. mindig éreztem, hogy velem van a szövetségesem, az, akinek szellememben örök hűséget esküdtem négy éve. tudom, hogy semmi sem történik az "isten háta mögött".

márk 16:16 "aki hisz, és megkeresztelkedik, üdvözül."

1 komment

Címkék: bemerítkezés


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr952285246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lilelijah 2011.01.04. 14:16:49

Gratulálok!
Én is 2006-ban tértem meg (szeptemberben) és 2007 nyarán merítkeztem be. :)
süti beállítások módosítása