myjesus

"a szeretetben élők mélyre látnak, a reménységben élők messze látnak, a hitben élők mindent másképp látnak."

na, most szólj hozzá!

ők olvasnak engem:

free counters

kincsre leltem jézusban

Daisypath Anniversary tickers

2010.03.24. 06:29 sterretje

vers az ütlegelésről

egy angliából hazahozott könyvet olvasok. beth redman: i wanna be… a woman of god, vagyis istennek tetsző asszony akarok lenni, ez a címe. érdekes fejezetek következnek egymás után, melyek taglalják, hogy egy nőnek hogyan kell uralkodia tudnia dühén, hogyan viselkedhet úgy, hogy jó legyen körülötte élni. elmagyarázza, hogy helyesen kell értékelnünk magunkat ahhoz, hogy mások felé tudjunk szolgálni. a példabeszédek harmincegyet hozza fel, melyben egy aktív, a belső szépségre ügyelő, de a külsőt sem elhanyagolható, nyugodt, függőség-mentes nőről olvashatunk. ő lehet a példaképünk. fontos ugyanis, hogy kit választunk példaképnek.

 

egy verset is találtam a könyvben, melyet egy alkoholista anya lánya írt, arról, hogy az ő tragikusnak induló élete hogyan változott meg gyökeresen jézus segítségével. megpróbáltam lefordítani a verset, előre is bocs a rímes-rémes bukfencekért:

 

ott voltál-e az első pofonnál,

amikor a tányér csapódott, és sújtott az ököl?

ahogy összerogytam, a te karjaid fogtak-e föl?

a könnyár az enyém volt, vagy a tiéd?

amikor a sarki pocsolyában dideregtem,

a te öled volt-e, amelyben ültem?

ott voltál akkor?

 

ott voltál, atyám?

a tű szúrásánál, mi villámként csapott,

amint a hajamat tépték,

életem általad védelmet kapott?

 

a te árnyékod volt ott velem

sötét szobám rejtekén?

láttad-e, hogy megvernek, hogy vétkezem,

térdelek és meghallgatásra éhezem?

atyám, tényleg ott voltál?

 

ott voltál, mikor véget ért;

mikor szívem kettényílt?

menthetetlennek tűnt nekem,

mígnem rád talált az életem.

sírtál, mikor szavam szegtem?

jézus, a te szíved is összetörtem?

 

ott voltál.

szárnyaidon tengereken menekültem át,

megmutattad a megnyugvás országát.

elengedtél egy nyugalmas helyen,

kegyelmed soha nem feledem.

 

zsoltárok 34:18 „közel van az úr a megtört szívekhez, és megsegíti a sebhedt lelkeket.”

4 komment

Címkék: vers könyv asszony redman derék beth


A bejegyzés trackback címe:

https://myjesus.blog.hu/api/trackback/id/tr641864211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tónibácsi naplója 2010.05.13. 16:12:08

A Szent Szellem hármas szolgálata : Ján. 16 :
Istent dicsőíti.,- 14.v. –
a bűnöst meggyőzi.9.v
a szentet tanítja . 13.v.

Három nagy változás :
Amelyet Istennek minden gyermeke átél.
Áthelyezés :a megtérésnél,- Kol.1:13.
Apcs.26:18
Átformálás : őt szemlélve,- Kor.II. 3:18
Róm.12:2
Átváltozás : mikor majd eljön,-Fil.3:21.
Jn.I. 3:2

Járjatok méltóképen :
Istenhez méltóan ,- Th.I. 2:12
Az Úrhoz ( Jézushoz ) méltóan,- Kol. 1:10
Elhivatásokhoz méltóan ,- Ef. 4:1

Jézus ,- ült :
A kútnál fáradtan,-- szolgált,-Jn.4:6
A hajóban,- tanított,- Lk.5:3
Az asztalnál,- közösség,- Lk. 22: 14
A trónon,- befejezte művét ,- Zsid. 1:3
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

A szeretet négy dimenzióban :
Szélessége ,-- az egész világ
Hosszúsága ,-- örök szeretet
Mélysége ,-- mélyebb,mint a bűn
minden mélysége
Magassága,-- az Isten jelenlétébe emel
--.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

VAGYOK A KI VAGYOK !
A héber igének nincs időalakja, azaz nem
fejezi ki egyúttal a múlt, jelen vagy jövő időt
Ezért Isten kinyilatkoztatott neve :
„ Vagyok aki vagyok „ Móz.II. 3:14.
Kilenc féléképpen adható vissza.
Ezek közül a középső a „ vagyok aki vagyok „
voltam aki voltam
voltam aki vagyok
voltam aki leszek
vagyok aki voltam
vagyok aki vagyok
vagyok aki leszek
leszek aki voltam
leszek aki vagyok
leszek aki leszek

Ez a név megfelel annak a névnek , amelyet
A Jelenések könyvében ismételten olvasunk.
Jn.Jel.k. 1:4,v. 1:8.v
„ Aki van , aki volt, és aki eljövendő. „
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
SEMMI :
Kor.II. 12:11,- én semmi vagyok,--0
Lk. 11:6,-- nincs semmim-----------0
Jn.15:5,--- semmit sem tudok ------0
A három nulla elé helyezd oda Jézust ,-1
Aki minden, akinek van, aki tud = 1.000

tónibácsi naplója 2010.05.30. 16:54:58

ZSOLTÁR

Égi Atyám, most, hogy fekete felleg
borult az igaz útra s tébolyogva
járok, s alattam süpped a morotva,
e siralmak völgyén, ím esdekellek:

igazgasd lépteim, s te szent kegyelmed
lámpását gyújtsd fel bennem, hogy lobogva
égjen, s az ösvényt újra megmutassa,
melyet bolyongó lelkem elfelejtett.

S mielőtt behavazná a sivár tél
e fürtöket, s napom gyarló világát
a végleges sötétség el nem oltja:

add, hogy lábaim utad megtalálják,
s öltözködvén kéklő mennyei tollba,
Uram, legeltess, Uram, adj te kvártélyt!

(Jékely Zoltán fordítása)

Szerző: Jean-Antoine de Baif

Jean-Antoine de Baif (francia, 1532-1589):
ZSOLTÁR

A hegyek csúcsán kutató szememmel
föltekintettek: van-e még segítség?
Óh, segítséget csak az Úr, az ég s föld
Istene küldhet.

Ő ügyel rá, hogy soha lábad itten
meg ne csusszanjon. Soha ő nem alszik.
Ő ügyel rád és soha, míg a föld él,
nem fog aludni.

Éberen virraszt a vak éjszakában,
őrzi Izraelt. A nagy Isten, Ő nyújt
pajzsot és árnyat te föléd is; egyre
jobbodon áll ő.

Dél-verő izzó ragyogása, kétes
fénye a holdnak neked ím nem árthat;
mind a veszélytől Uram ím megőriz:
lelkedet óvja.

Amidőn bentről kifelé felindulsz,
amidőn kintről befelé törekszel:
véd ezentúl és megelőz akárhol
mindig az Isten.

(Illyés Gyula fordítása)

A 4 LEGFONTOSABB IGAZSÁG, AMIT TUDNOD KELL!

1. Isten szeret téged, és csodálatos terve van az életeddel!
„Mert úgy szerette Isten a világot, hogy egyszülött Fiát adta, hogy aki hisz Őbenne, el ne vesszen, hanem örök élete legyen.” /János 3,16/

2. Az ember bűnössé lett, mert elfordult Istentől, és nem hallgatott rá.
Ezért elszakadt Tőle, és nem tapasztalta meg szeretetét, és életére vonatkozó tervét.
„Mindenki vétkezett, és híjával van az Isten dicsőségének.” /Róma 3,23/

3. Jézus Krisztus, Isten egyetlen megoldása az ember bűnére.
Általa megismerheted és megtapasztalhatod Isten szeretetét, és életedre vonatkozó tervét.
„Isten azonban abban mutatta meg rajtunk a szeretetét, hogy Krisztus már akkor meghalt értünk, amikor még bűnösök voltunk.” /Róma 5,8/

4. Bűnbánatot kell tartanunk, és személyesen el kell fogadnunk Jézus Krisztust
életünk Urának.
Csak így ismerhetjük meg Isten szeretetét, és életünkre vonatkozó tervét.
„Akik pedig befogadták, azokat felhatalmazta arra, hogy Isten gyermekeivé legyenek; mindazokat, akik hisznek az Ő nevében.” /János 1,12/

Már most megismerheted Istent, ha hittel így imádkozol:

„Úr Jézus, szükségem van Rád!
Köszönöm, hogy meghaltál értem a kereszten!
Kinyitom az életem ajtaját, és elfogadlak Téged, mint Megváltómat és Uramat.
Kérlek, bocsásd meg minden bűnöm, és foglald el életem trónját!
Köszönöm, hogy örök életet adsz nekem!
Kérlek, formálj olyanná, amilyenné akarod, hogy legyek!
Ámen!

tónibácsi naplója 2010.06.06. 18:40:45

Áldott türelmesség
A kvéker jól megművelt kertjébe veszekedős szomszédjának a tehene gyakran betört. Egy reggel a tehenet gazdája telkére visszahajtva így szólt át: - Barátom, tehenét most újra visszahajtottam a kertemből, de ha még egyszer itt találom, akkor meglátja majd, mit teszek. Mérges hangon kiáltott vissza az összetűzésre kész szomszéd: - Halljam, mit tesz majd? - Megint csak visszahajtom - felelt szelíden a béketűrő kvéker.
Néhány kalász Spurgeon igehirdetéseiből a Lélekkel kapcsolatosan.
Isten országában nincsen olyan szabály, mely szerint, hogy a Lélek teljességét elnyerjük, reggel nyolckor sóvárogni, délben énekelni és négy órakor sóhajtozni kell. Isten Lelke a szabadság Lelke, mely a maga akarata szerint jön és távozik és saját belátása szerint működik.
Az ember egyetlen maradandó kincse a halhatatlan lelke, melyet ha elveszít, mindent elveszít. - Megnyerő cselekedet által több lelket lehet megnyerni, mint megnyerő szavak által.
Az, akinek az arcán a mennyország boldogsága fénylik, több lelket tud megnyerni Isten országa számára, mint az, akinek ábrázata a halál komolyságát tükrözi vissza .
illusztrációk
Az Istenfélő emberek számára kiemelkedő ünnepek a nagypéntek és a húsvét. Amikor már csak néhány nap választ el bennünket ezektől az ünnepektől, figyelmünket mind inkább fordítsuk Isten felé. Ha végiggondolom ezen ünnepek jelentőségét, újra megerősödik bennem a hívő ember Istentől kapott legnagyobb küldetése, feladata: A BIZONYSÁGTÉTEL! A következő illusztrációk a bizonyságtételre irányítják a figyelmünket. Ne késlekedjünk és ne várjunk másra, hanem minden lehetőséget kihasználva éljünk a bizonyságtevés nagyszerű lehetőségével.
Aki úgy él, ahogy tanít
Egy misszionárius hindu nők csoportja előtt beszélt, és meglepődve látta, hogy egyikük felkel és távozik. Hamarosan visszatért azonban, és még figyelmesebben hallgatott, mint azelőtt.
- Miért távoztál beszédem közepén? - kérdezte a misszionárius.
- Annyira érdekeltek azok a csodák, amikről beszéltél, hogy elmentem, és megkérdeztem a szolgádtól, hogy úgy is élsz-e, ahogy tanítasz. Azt mondta, hogy igen, ezért visszatértem, hogy még többet halljak Jézusról - felelte az asszony.

Aki Isten szomszédságában lakik
Egy angol utazó próbált Jeruzsálemben valakit találni, aki beszélt angolul és arabul is. Hallott egy amerikai misszionáriusról, aki a közelben lakott. Az utazó megállított egy arab fiút, aki ugyan keveset tudott angolul, de megkérdezhette tőle, hogy odavezetné-e a misszionárius házához. A kisfiú arca felragyogott és ezt kérdezte:
- Ahhoz a nénihez vezesselek, aki Isten szomszédságában lakik?
Ha egy tanulatlan utcagyerek felismerte azt, hogy ki jár Istennel, miért nem élünk úgy, hogy a világ meglássa mibennünk is Jézust?

tónibácsi naplója 2010.06.06. 18:43:13

Nem vagyok rajongó!
Evangelizáló bizonyságtevő beszéde során így kiáltott fel: - Ti engem rajongónak hívtok. Amikor először jártam ezen a vidéken, a hegyen sétálva láttam, hogy három embert maga alá temetett a homok. Segítségért kiáltottam, mégpedig olyan hangosan, hogy a csaknem egy kilométerre fekvő városban is meghallották. A segítség megjött, és két embert sikerült megmenteni. Akkor senki sem mondta, hogy rajongó vagyok. Most, amikor szegény bűnösökre rázúdul a végveszély, hogy a kárhozat örök mélységébe temesse őket, s én pedig teli torokkal kiáltok feléjük, hogy meneküljenek, ti engem rajongónak neveztek. Én nem rajongásból teszem ezt. Hangos szóval kérlek, idejében menekülj! Fuss az evangéliumi reménység sziklájához!

Mit mondasz majd Jézusnak?
Egy tizenkétéves fiúcska hite és ragaszkodása megragadta apjának bűnt és világot kedvelő kemény szívét. Így beszélt a gyermek: - Apukám te azt hiszed, hogy a sátán jobb lesz hozzád, mint Jézus. Szívesebben szolgálsz neki, mint Jézusnak? Mit mondasz Jézusnak, ha elé kell majd állnod? Felelet nélkül hagyta az apa ezeket, a kérdéseket s továbbment, de kisfiának ez az egyszerű, de világos teológiája meghatotta.
A döntő bizonyíték
Egy ember ismerőseinek fát adott el, de bizalmukkal visszaélve a hasábokat a megkívánt méretnél néhány centiméterrel rövidebbre szabta. Ezért őt a falu népe hitvány embernek tartotta. Egy napon az a hír terjedt el róla, hogy megtért. Mindenki kétkedéssel fogadta a hírt. A fűszeres boltban csevegő társaság egyöntetű véleménye szerint is messze volt az- az ember a megtérés lehetőségétől. A társaság egy tagja közben kiosont, de nemsokára rohanva jött vissza s lelkendezve kiáltotta: - Igaz a hír az- az ember valóban megtért! Látva a kételkedő és kíváncsi arcokat, nyomatékos hangon mondta: - Elmentem s lemértem a legutóbb vágott hasábokat. Minden darab jó méret. Ez meggyőzte a jelenlevőket.
Két csodálatos születés
Mi a hasonlóság a szűztől való születés és az újjászületés között? Mind a kettő felülről való. Mind a kettő Isten kegyelme által történik. Mind a kettő adatik, nem lehet kiérdemelni. Mind a kettőt az akarat alárendelése előzi meg. Mind a kettő Istenben való hit által történik. Mind a kettő Isten igéjén alapszik. Mind a kettő természetfölötti.
süti beállítások módosítása